Clienttevredenheid

Wij hechten waarde aan de ervaringen van onze cliënten en eventuele vertegenwoordigers. Indien zij ideeën hebben over hoe onze begeleiding te verbeteren, staan wij daarvoor open. Via onder andere het tweejaarlijkse cliënttevredenheidsonderzoek monitoren wij de tevredenheid van onze cliënten. Onze cliëntenraad ziet toe op de uitvoering en verwerking van het onderzoek.

De uitkomst van dit onderzoek biedt een goede indruk van de kwaliteit van onze dienstverlening. Op deze manier brengen we in kaart op welke punten cliënten goede ervaringen hebben en waar nog verbetering mogelijk is.

Uit het laatste tevredenheidsonderzoek blijkt dat cliënten de begeleiding van Active4you waarderen met een 8. Het meest tevreden zijn ze over de kwaliteit van onze dienstverlening, de betrouwbaarheid en de professionaliteit onze medewerkers.

Uiteraard waren er ook een aantal aandachtspunten, zoals het updaten van de website. Samen met de cliëntenraad is een plan van aanpak gemaakt om deze verbeteringen door te voeren. Met trots kunnen we zeggen dat de verbeteringen reeds zijn doorgevoerd!